16 December 2012

Shila Amzah :D




Assalamualaikummm awakkk :D
Ehh kenapa tajuk entry aku kali ni tentang retiss retis meletup kevavoomm tu ? Bukan sebab nak cakap pasal dia sekarang tengah meletup dekat negara orang . Ohh tak tak .Ini sebab anugerah harituu . Yang dia kena bash pasal 'salam, cium tangan Syanaz' . Okay first aku nak bagi tau aku bukan Peminat Tegar dia . Habaq siap siap . Aku cuma kurang puas hati dengan statement yang hampa buad tuh . Eh bukan aku tak setuju , ya memang betul berdosa . Tapi why hampa judge dekat Shila ja ? Reason ?  dia pakai tudung ? Yang Shila naik atas pentas ambil award salam Aznil tu , awat hampa tak marah ? Okay meh kita renung kan bersama , perasan tak yang kalau artis tu baru pakai tudung ja , banyak mulut jahat yang nak memalukan dia . Islam tak memaksa , Islam tu indah . Kita cakap elok2 , bukan dengan cara yang memalukan . Okay macam mana pulak kalau hai dia semakin jauh dengan Islam ? Slow slow lah . Jangan push sangatt .  Hmm , kalau nak buad statement macam tu , you should buad dekat semua orang Islam . Bukan orang yang pakai tudung sahaja . So kesimpulannya , kita macam dah agak tersesat , sebab kita yang buad undang2 sendiri . menghalalkan benda yang haram . 

Goodbaii my dearest blog :*
Goodbaii to , hamba Allah yang tengah baca nii ;)

No comments:

Post a Comment