15 December 2012

Burung Biru !




Assalamualaikum awak di situ , awak disana dan awak awak di mana-2 jaa tuu :)
Alaaaa , kesian pulak dekat mysuperduper blog aku sorangg nii , haishh , disebabkan aku sibuk meng-edit TWITTER aku yang baruu ja aku buadd , aku terlupa pasal hang babyboo . Weheeeeee , actually , aku dah banyak kali sing up Twitter punya account , tapi malangnya , minda aku full dengan masalah lain aku nak fikir sampai terlupa password yang sendiri tulis .Lagiipun , waktu tu aku tengok twitter macam boring , and taktau apa kejadah semua tu . *cakap ja la hang tak reti nak guna!* okay okay fine , yeahh , aku tak retii , eh correction aku taktau nak guna . Tak sama k ? Hmm , and , one fine day ada seru mai *aceewahh , seru* yang aku nak layan Twitter pulak . Dan ada seorang hamba Allah ni yang sanggup menolong aku buad benda alah tu , hahaha , sian hang . Alahh takpa , sekali dua tiga empat kali lagi banyak-2 ja aku menyusahkan hang kan ? Okayy :D Who the hell is that guy ? Ijuan Hancing again :D Sucinya hatiiiiii dia *hahahahahahah xD* Okayy , awak awak yang ada twitter jum , follow kita di sini! sini! haa , just click dekat situu . Follow me , and I'll follow you back . Jangan segan2 nak mention nama kita disana . Okayy , dah ada Burung Biruu ,takkan ku lupa kau Muka Buku . I always love youuu . Acewahhh .

Got to go , XOXO ,
Kbaii :*

No comments:

Post a Comment