16 October 2012

Alhamdulillah ♥


Assalamualaikum | Hai | Hello :3






Alahamdulillah banyak2 , exam dah habis . Ramai budak-2 EXPMR dah bergembira riang gelak bersama dahh , masing2 update status pasal ' merdeka ' bagaii :D Aaaaaaaaaaaaaaaa , tadi paper math . Saya bahagia jawab :) Tapi still takot result tak sebahagia apa yg kita sangka kan ? Insyaallah , bolee aihh * Last paper KHB , soalan tertutup . Aku belek soalan tuh , dia bagi arahan ' Jangan bawak keluaq ' takdak pulak arahan ' Jangan kotorkan ' dan dann , aku buad speech dekat belakang tuu . HAHA . siap lukis teddy bear yg ada lagu tuu . Tauu dakk ? Sat nak nyanyii ,

Bulat kecil , bulat kecil ,
Bulat lah besar ,

Sayang mama , sayang papa ,
Sayang semuaa ,
6 kali 6 , 6 kali 6 ,
Tigapuluhnam ,
6 kali 6 , 6 kali 6 ,
Jadi beruangg 

haa , macam tu la laguu dia . Pengawas exam tu ushaa pelik ja aku . Tapi ado aku kesah ? Heee . Lepas pengawas tu cakap ' Baiklah , anda boleh beredar ' Dan time tu laaaaaa ! Hoooraayy bagaii ;) Nak tengok movie 24 jam ! Nk online 12 jam ! Nak hang 5 jam ! Nak merantau sehari semalam ! aaaaaaa , tk sabaq :) Tapi buad kakak + abang yang tua sikit dua tahun tuu , nak amik SPM kan ? Buad elok2 . :)




| Tenagkan hati , lapangkan dada , Insyaallah bole jawab ;) |

Kbaii :3



No comments:

Post a Comment