24 November 2012

Facebook !



Assalamualaikum semua ! Dan Hello , untuk bukan muslim . Kita dekat sini nak cerita pasal ' FB ' Kan gambaq aku yang buad muka pelik di sebelah kanan awak-2 sekalian tu bila ditekan masuk terus facebook aku , yang kalau nak add la . Mintak maaf , sebab tak boleh add , aku dah kena friend limit , dah tak bole approved sapa-2 . So jangan lah bercakap mengikut hati yang aku ni sombong tak mau approved awak . Ada sebab , kalau aku kenai Mark tuu , aku suruh dia bagi boleh jugak approved :D Masalahnya tak boleh . So ! Anda boleh lah tekan butang ' SUBSCRIBED ' kalau nak berhubung macam kawan-2 lain jugak :) Dan kepada sesiapa yang cakap aku buad tu nak batak hot , or pulon nak buad jugak , cakaplah apa pun hang nak , aku tak kesah . Janji jangan kacau hidup aku .  aku buad ada sebab . Dan takpaksa hang pon . Ni untuk awak-2 yang lain , yang nak . Thanks :)

Kbaii :3

No comments:

Post a Comment