18 November 2011

SINGLE :3




Assalamualaikum | Hey | Hai | Hello :3 

Nampak kat post tittle atas tu :3 Yaa , Hazwani Azhar SINGLE :D Mesti ingat aku main-2 kan ? Bukan ! Tolong jangan pikiaq macam tu . Kita nii mudaa . Mood tak menentu . Kadang-2 SUNYI tu maknanya kita perlukan kawan bukan pakwe . Jadi kita yang tersilap langkah ~ Bila dah couple , mula lah rasa ' something ' , okay aku taktau apa yang ' something ' tuhh . Tapi satu perasaan yang nak jadi kawann macam sebelum kenal . >,<" Aku taktau kenapa aku macam tuhh . Hish ~ Bodoh kan aku ? Eeeeeeee ! Lebih baik aku sayang yang kekal dahulu :3 Allah S.W.T dan famILY <3 Ajal maut , jodoh pertemuan semuaa di tangan Allah S.W.T kan ? Cuma kita kena berdoa ja supaya dapat yang terbaik dari-NYA (': Dannnnn ! Betul la kata orang , SINGLE is the best kan ? Kita ada kawan :) Kawan cukup untuk buat kita jadi HAPPY xD Gelak guling-2 sampai masuk longkang . Kawan lah ada masa kita SUSAH SENANG pon :)

FARAH nomey , NAD segak , ANA toomey , LIN ayu , AYU cantik , aku sayang hampa sampai bila-2 . and SITI NUR SHAZLINA ROHAIDA , maafkan aku wey ? Serious menyesal buat macam tuh . Aku nak kawan dengan hg balik macam dulu-2 . Aku harap sangat wey :')







| Jaga lah ikatan persahabat kita dengan baik . (: |

Kbaii :3

No comments:

Post a Comment