12 November 2011

#5



Assalamualaikum :3 Saya SINGLE ! | wah , aku caps lock tau :D | Tapi tak bermakna hidup saya dah tak kalerkaler macam gambar atas tu kann ? :3 Live without love is so hard , but I have my family + my friend , who always standing beside me :') Kita kan , kalau sehari tak sah kalau tak puas hati dengan adik beradik kita kan ? Lepastu okay balik kan ? Ye la , kan orang cakap adik beradik :3 ' bagai air dincincang tak akan putus ' | wah , peribahasa pulok ;) | Bukan main kalau gaduh , siap cakap ' aku benci kau ! kau bukan kakak aku ! ' and macammacam lagi . Tapi lepas tu boleh pulak makan ais krim samasama ;) Itulah adik beradik :) Jadi , disini saya ingin menge-type bahawasanya I LOVE MY FAMILY YAWW :'D





| hargailah mereka sementara mereka masih ada ;) |

Kbaii :3

No comments:

Post a Comment